PoppelePats Weblog

Alice in Wonderland, Lewis Carroll

Posted on: 3 november 2010

Eén van de mooiste boeken die er zijn, vol met fantastische personen en geeft een eigen draai aan de logica, eigenlijk het beste voorbeeld van Omdenken!

Deze uitvoering van Harriet Castor vind ik zelf prachtig, op elke pagina is zo veel te ontdekken, niet alleen voor kinderen, maar ook voor mij.

Alice in Wonderland

Tips voor een reis in Wonderland van het Witte Konijn: wees oplettend, wees flexibel, wees beleefd en wees voorbereid

Cheshire Kat”, vroeg Alice. “Wil je me alstjeblieft vertellen wellke kant ik op moet vanaf hier?” “Dat ligt er voornamelijk aan waar jij naar toe wil”, zei de Kat. “Dat kan mij niet schelen”, zei Alice. “Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat”, zei de Kat.

Geef een reactie

PoppelePats Kinderfeestjes

Bijna zomer

Website PoppelePats Kinderfeestjes

Onderwerpen

@PoppelePats Kinderfeestjes op Twitter

@HeidiBlankenb

Type hier je e-mailadres

