PoppelePats Weblog

Walk-in-closet Carrie (Sex and the City)

Posted on: 3 november 2010

Onderstaand filmpje blijft leuk. Geweldige kleding, stijl, humor en lef (styling en ontwerper Patricia Field). Elke keer denk ik, dat wil ik ook, maar ook zou ik dolgraag een beetje Carrie willen zijn, al voel ik me vaak toch meer een Miranda of een Charlotte, en soms, soms een beetje Samantha.

Jammer dat de serie gestopt is, binnenkort komt de 2e film ook uit op dvd, het ideale Sintcadeau!

Stel dat de serie verder zou gaan, zou Carrie dan niet een geweldige blogger worden??!

Geef een reactie

PoppelePats Kinderfeestjes

Bijna zomer

Website PoppelePats Kinderfeestjes

Onderwerpen

@PoppelePats Kinderfeestjes op Twitter

@HeidiBlankenb

Type hier je e-mailadres

