PoppelePats Weblog

Een Ipad, wat nu?

Posted on: 27 december 2010

Afgelopen kerst ben ik (totaal onverwacht) de trotse bezitter geworden van een heuse Ipad. Dus de laatste dagen druk bezig geweest met het bekijken van de mogelijkheden en me af en toe laten verbazen, verwonderen over een aantal zogeheten Apps.

Er zitten veel mogelijkheden op die ook al op telefoons en computers zitten, maar wat maakt een Ipad nu zo leuk?
Wat is nu een geweldige App?
Als je een tip hebt, dan hoor, lees ik het graag.

Daarom probeer ik de komende tijd 1x per week een App te bespreken, die ik bijzonder vind of misschien wel juist niet.

Een Ipad!

Nog meer online

Tags: , ,

Geef een reactie

PoppelePats Kinderfeestjes

Bijna zomer

Website PoppelePats Kinderfeestjes

Onderwerpen

@PoppelePats Kinderfeestjes op Twitter

@HeidiBlankenb

Type hier je e-mailadres

