PoppelePats Weblog

Vrijdagavondmuziekje: Ik mis je zo, door Ruben Block

Posted on: 28 januari 2011

Afgelopen maandag zat ik DWDD te kijken, en daar zat, zo op het eerste gezicht, een hele fout gekleede Belg aan tafel. Aangezien ik momenteel druk bezig ben met de voorbereidingen van een Fout Feest, vallen dit soort zaken nu erg op.

Maar hoe kan een eerste indruk zo verkeerd zijn! Door zijn kleding, Will Tura ernaast, was ik helemaal op het verkeerde been gezet. Totdat hij het nummer ging zingen. Moet me toch maar eens gaan verdiepen in de nummers van Will Tura.

Zo mooi, zo weemoedig. Ik denk dat iedereen wel meteen aan iemand moet denken waar dit liedje op kan slaan, “ik mis je meer en meer”. Prachtig!

Voor wie het hele nummer wil horen (en zien), kijk op http://www.youtube.com/watch?v=auTtE87URuY&NR=1
Hieronder het fragment uit DWDD:

Geef een reactie

PoppelePats Kinderfeestjes

Bijna zomer

Website PoppelePats Kinderfeestjes

Onderwerpen

@PoppelePats Kinderfeestjes op Twitter

@HeidiBlankenb

Type hier je e-mailadres

