PoppelePats Weblog

Vrijdagavondmuziekje: Lucky enough for two door Kids from Fame

Posted on: 14 februari 2011

Wel wat later, maar mijn eigen verjaardag is vast een goed excuus, toch?
Het muziekje waar ik afgelopen vrijdag naar luisterde, was een nummer uit de lang lang geleden op TV-serie “Kids from Fame”.
Raad nu maar, hoe oud ik al ben! 

En toch, bij het beluisteren van dit nummer voel ik me weer 16.
16 en hopeloos verliefd!
Dit nummer had ik op een LP, heerlijk zwijmelen, vooral omdat ik zo met Doris meeleefde.
En natuurlijk zou ik later ook naar die geweldige school gaan …

Voor iedereen die hier ook leuke herinneringen aan heeft,
helaas is het beeldmateriaal niet geweldig.

Tags: ,

Geef een reactie

PoppelePats Kinderfeestjes

Bijna zomer

Website PoppelePats Kinderfeestjes

Onderwerpen

@PoppelePats Kinderfeestjes op Twitter

@HeidiBlankenb

Type hier je e-mailadres

