PoppelePats Weblog

Vrijdagavondmuziekje: Do not pass me by, MC Hammer

Posted on: 5 maart 2011

Deze week klikte ik op de link naar deze clip, na een tip via Twitter van Gijs Staverman.
MC Hammer, mwah …, niet echt mijn muziek, dacht ik nog.
Maar vooruit waarom niet eens kijken en luisteren.

En ik vond het helemaal geweldig, swingend en vol soul, beetje Aretha Franklin, Blues Brothers achtig. De gospel zangeres, Tramaine Hawkins, zingt geweldig.
Wat ik ervan begrepen heb, zingt MC Hammer zelf niet meer. Na een faillissement heeft hij nu een programma op een Amerikaanse Baptistenzender.

Geef een reactie

PoppelePats Kinderfeestjes

Bijna zomer

Website PoppelePats Kinderfeestjes

Onderwerpen

@PoppelePats Kinderfeestjes op Twitter

@HeidiBlankenb

Type hier je e-mailadres

