PoppelePats Weblog

Muziekje: Niemand van Jurk

Posted on: 12 april 2011

Draai al heel de week Happy Camper, wat een mooie muziek!
Maar ben nu wel te laat voor mijn Vrijdagavondmuziekje en omdat dat toch niet zo handige dag is,
vanaf nu gewoon af en toe Muziekjes voor elke dag, of net die dag, week,
passend bij hoe ik me voel of hoe ik me zou willen voelen.

Vandaag een prachtig filmpje met een bijzonder mooi nummer, dat zeker deze week wel heel erg tot nadenken zet. Kwam al eerder op Twitter voorbij.
Kijk zelf maar …

Niemand van Een Jurk

Van: | Gemaakt op: 8 jun 2010
“Niemand” vertelt het verhaal van een jongen die wordt gepest in z’n jeugd. De jongen leeft in z’n eigen wereld en komt op een dag in verweer. En dat kan twee kanten op.

Tags: ,

Geef een reactie

PoppelePats Kinderfeestjes

Bijna zomer

Website PoppelePats Kinderfeestjes

Onderwerpen

@PoppelePats Kinderfeestjes op Twitter

@HeidiBlankenb

Type hier je e-mailadres

